Jak odstranit potíže
Pokud se vám na webu zobrazuje chybové hlášení, pravděpodobně je na webu použito nastavení, které není kompatibilní.
Následující kroky doporučujeme provádět postupně v pořadí, v jakém jsou zapsány. Po každém kroku vyzoušejte, zda se povedlo potíže vyřešit. Pokud ne, pokračujte krokem následujícím
- Anonymní režim prohlížeče - nejprve se zkuste do administrace webu přihlásit v anonymním režimu prohlížeče. Pokud tady bude editace fungovat, je příčina v prohlížeči a mělo by stačit promazat cookies, cache a historii prohlížeče, případně prohlížeč aktualizovat. V krajním případě je nutné provést reinstalaci prohlížeče.
- Záloha webu - pokud máte web na svém hostingu, doporučujeme před dalšími kroky provést zálohu webu. Jak na to naleznete v nápovědě
Jak zálohovat web 3.0. Máte-li web na hostingu Mioweb, pak zálohu není potřeba provádět. Jak poznat kde je váš web hostován naleznete ve spodní části této nápovědy. - Aktualizace WordPressu - kliknutím na ikonu "W" vpravo nahoře přejděte do administrace WordPressu a zde v sekci Nástěnka / Aktualizace proveďte aktualizaci WordPressu na poslední dostupnou verzi. Řiďte se přitom pokyny, které na stránce vidíte. Aktualizace je jednoduchá, provedete ji jedním kliknutím a probíhá prakticky jen několik sekund.
- Aktualizace Miowebu - pokud máte svůj web na Mioweb hostingu, tento krok můžete přeskočit, protože za vás aktualizace Miowebu provádíme automaticky. V ostatních případech proveďte aktualizaci ve WordPressu v sekci Vzhled / Šablony.
- Aktualizace pluginů - i pluginy je potřeba aktualizovat, aby byla zaručena jejich kompatibilita s WordPressem. Pluginy aktualizujte ve WordPressu v sekci Pluginy.
- Nastavení WordPressu - ve WordPressu v sekci Nastavení / Obecné zkontrolujte, že máte vybrané správné časové pásmo a správně nastavený datum i čas.
- Trvalé odkazy - ve WordPressu v sekci Nastavení / Trvalé odkazy zkontrolujte, že máte zvolený režim „Název příspěvku”.
- Dočasné vypnutí pluginů - pokud nic z výše uvedeného nepomohlo a přesto máte potíže, posledním krokem je dočasná deaktivace všech pluginů. Pokud to zabere, postupně pluginy zapínejte a tím zjistíte, který z nich způsobuje potíže. Takový plugin je vhodné odinstalovat a v případě potřeby nahradit jiným. Doporučujeme vám podívat se i do našeho katalogu podporovaných a nepodporovaných pluginů, kde uvidíte pluginy, se kterými jsme se v minulosti setkali a které způsobují potíže.
Pokud výše uvedené kroky nepomůžou, bude potřeba zaměřit se na hosting.