Úvod / Mám technické potíže / Nefunguje mi editace / Používám Google Chrome

Google Chrome je prohlížeč, který pro editaci Miowebu doporučujeme a pravidelně v něm funkčnost Mioweb editoru testujeme. Zřejmě tedy bude problém někde na vašem webu nebo přímo v prohlížeči.

Následující kroky doporučujeme provádět postupně v pořadí, v jakém jsou zapsány. Po každém kroku vyzoušejte, zda se povedlo potíže vyřešit. Pokud ne, pokračujte krokem následujícím

  • Anonymní režim prohlížeče - nejprve se zkuste do administrace webu přihlásit v anonymním režimu prohlížeče. Pokud tady bude editace fungovat, je příčina v prohlížeči a mělo by stačit promazat cookies, cache a historii prohlížeče, případně prohlížeč aktualizovat. V krajním případě je nutné provést reinstalaci prohlížeče.
  • Aktualizace WordPressu - kliknutím na ikonu "W" vpravo nahoře přejděte do administrace WordPressu a zde v sekci Nástěnka / Aktualizace proveďte aktualizaci WordPressu na poslední dostupnou verzi. Řiďte se přitom pokyny, které na stránce vidíte. Aktualizace je jednoduchá, provedete ji jedním kliknutím a probíhá prakticky jen několik sekund.
  • Aktualizace Miowebu - pokud máte svůj web na Mioweb hostingu, tento krok můžete přeskočit, protože za vás aktualizace Miowebu provádíme automaticky. V ostatních případech proveďte aktualizaci ve WordPressu v sekci Vzhled / Šablony.
  • Aktualizace pluginů - i pluginy je potřeba aktualizovat, aby byla zaručena jejich kompatibilita s WordPressem. Pluginy aktualizujte ve WordPressu v sekci Pluginy.
  • Nastavení WordPressu - ve WordPressu v sekci Nastavení / Obecné zkontrolujte, že máte vybrané správné časové pásmo a správně nastavený datum i čas.
  • Trvalé odkazy - ve WordPressu v sekci Nastavení / Trvalé odkazy zkontrolujte, že máte zvolený režim „Název příspěvku”.
  • Dočasné vypnutí pluginů - pokud nic z výše uvedeného nepomohlo a přesto máte potíže, posledním krokem je dočasná deaktivace všech pluginů. Pokud to zabere, postupně pluginy zapínejte a tím zjistíte, který z nich způsobuje potíže. Takový plugin je vhodné odinstalovat a v případě potřeby nahradit jiným. Doporučujeme vám podívat se i do našeho katalogu podporovaných a nepodporovaných pluginů, kde uvidíte pluginy, se kterými jsme se v minulosti setkali a které způsobují potíže.

Pokud výše uvedené kroky nepomůžou, bude potřeba zaměřit se na hosting.

Máte vlastní hosting?

Kontaktujte podporu svého hostingu a ověřte zejména verzi PHP, kterou máte na hostingu aktivní. Podporovanou verzi PHP pro vámi používanou verzi Mioweb šablony se dozvíte na této stránce.

Dále se zaměřte na velikost databáze a zda není zaplněná. Pokud ano, navyšte její kapacitu.

Máte Mioweb hosting?

Pokud nic z výše uvedených kroků nepomáhá a máte přitom hosting u Miowebu, kontaktujte podporu. Při kontaktování podpory prosím co nejpřesněji popište, jaké potíže na webu máte a co všechno jste už vyzkoušeli.