Pokud váš klient dostal přístupy do členské sekce, ale tyto mu nefungují, zjistěte si od něj, jak se nemožnost přihlášení projevuje. Může nastat několik situací:

  • Login nebo heslo nejsou správné. Na přihlašovací stránce je odkaz, prostřednictvím kterého si klient může nechat zaslat odkaz pro vytvoření nového hesla.
  • Po přihlášení stránka problikne, ale nic se nezobrazí. V takovém případě doporučujeme, abyste si zkontrolovali nastavení členské sekce, zda máte správně nastavenou přihlašovací stránku, nástěnku, přihlašovací formulář apod. Nastavení můžete prověřit podle této nápovědy: Jak ověřit správné nastavení členské sekce.
  • Při pokusu o vstup na přihlašovací stránku se zobrazí výzva k zadání dalších přihlašovacích údajů. Toto bývá případ externích hostingů, které používají zabezpečení proti přístupu ze zahraničí (např. Active 24). Pokud se váš klient přihlašuje ze zahraničí, je třeba provést dvojité přihlášení. Jednou s údaji, které by měly být vidět v hlášení, podruhé s přístupy od vás.

Pokud se vám nepodaří potíže vyřešit, kontaktujte podporu.