Pokud si váš klient stěžuje na to, že mu nedorazily přístupy do vaší členské sekce, postupujte následovně:
- Zjistěte e-mailovou adresu, pod kterou váš klient prováděl objednávku.
- Zkontrolujte, zda byla objednávka ve fakturačním systému označena jako uhrazená.
- Na webu se ikonou W vpravo nahoře přepněte do WordPressu, přejděte do sekce uživatelé a ověřte, zda tam uživatel s daným e-mailem existuje. Pokud existovat bude, pak je příčina v tom, že vám nechodí e-mailové zprávy z webu. V takovém případě pokračujte na tuto stránku >
- Pokud uživatele na webu vůbec nenajdete, bude příčina ve fakturačním nástroji (FAPI), kde se nespustil API skript, který by měl založit uživatele na webu. Zkontrolujte, zda máte vše správně nastaveno.
Pokud se vám nepodaří chybu odhalit, kontaktujte podporu.